Kategorie: Starší žáci - příspěvky k týmu

St. a Ml. žáci - zprávy ze soustředění

St. a Ml. žáci - zprávy ze soustředění 19-21.8.2018

MIKULOV 2018 - fotbalové soustředění mladších a starších žáků FC Ivančice

Informace z prvního a druhého dne soustředění.

V neděli 19.8.2018 proběhlo ubytování na ubytovně ZŠ Hraničářů bez větších problémů. Kluci jsou ubytovaní v pokojích po 5, 7 a 8 na pokoji. Stravování máme zajištěno ve školní jídeně,která je od ubytovny vzdálena cca 30 metrů. Po ubytování jsme šli společně na večeři, kdy náš přivítali skvěllým rizotem. No ne každému samozřejmě rizoto chutná, ale většina kluků si od rodičů dovezla nemalé zásoby různých pochytin a sladkostí, takže hlady určitě neumřou. Po veřeči jsme dali na umělce, která je v areálu školy malý turnájek a bylo vidět, že kluci mají do fotbalu opravdu chuť. Večerku měli kluci v 22.30 hod., ale jak je zvykem první den na soustředění, museli si sdělit tolik nových informací a zářitků, že někteří nemohli ještě v půl druhé usnout :-)

V pondělí ráno je samozřejmě v 7.45 čekala povinná rozcvička a bylo přesně vidět, kteří kluci veřerku nedodrželi. Snídaně zde probíhá formou švédských stolů, kdy kluci mají na vývěr zeleninu, sýry, uzeninu, máslo, med, mysli a cereální kuličky s mlékem, takže si každý vybere dle libosti. První tréninková jednotka začínala na hřišti FC Pálava Mikulov v 09.30 hod., a to za úmorného vedra. I když kluci dostali hned na úvod pořádně do těla, všichni úvodní trénik zvládli s přehledem a ve zdraví. Na oběd jsme měli rajskou omáčku s kolínkama a sekanou. Odpolední trénink se však již konal bez Kuby Šviřáka, kterého začaly trápit zdravotní problémy a nakonec musel soustředění opustiti, a tak mu aspoň na dálku přejeme brzké uzdravení. Po odpoledním tréninku zbyl před večeří čas a vzhledem k tomu, že kluci obě tréninkové jednotky odmakali dle našich představ, tak jsme šli s klukama na koupaliště aby mohli v bazénu lépe regenerovat unavené svaly. Na večeři jsme měli rýži a kuřecí nudličky na zelenině. Navečer si opět kluci dali na umělce malý fotbalový turnájek a bylo vidět, že pondělní trénink byl opravdu náročný, neboť některé pokoje ještě před večerkou již měli zhasnuto a kluci byli vzorně na pokojích a v naprostém klidu.

V úterý ráno byla opět jako každý den na úvod rozcvička a po snídani příprava na první tréninkovou jednotku, která byla zaměřená tentokrát více na fyzičku a sílu. I tuto náročnou tréninkovou jednotku kluci zvládli a těšili se již na oběd. K obědu nám přichystali maso s dušenou zeleninou, přelité omáčkou a brambor. Na svačinu kluci dostávají buďto koblihy, nebo čokoládové tyčinky. Odpolední tréninková jednotka byla u starších žáků zaměřena více na taktiku a mladší žáci měli odpolední jednotku zaměřenou více na práci s míčem a střelbu. Za to jak kluci opravdu poctivě na trénincích makají jsme jim slíbili odměnu, a tak jsme šli po večeři do Mikulova na zmrzlinu a každý od nás dostal buďto kopeček zmrzliny, nebo točenou zmrzlinu a nebo i ledovou tříšť. Poté jsme si zašli na vyhlídku Kozí hrádek a kluci měli i chvilku rozchod aby si sami mohli prohlédnout náměstí a místní zámek a zahradu, ale stejně všichni skončili zase u zmrzliny a kebabu. :-). Vůbec nám to ale nevadilo, neboť kluci opravdu tréninkové jednotky makají naplno, chovají se sluště, nejsou žádné problémy, které by jsme museli řešit, a to jak u starších, tak i u mladších žáků. Zítra kluky čeká další náročný den v úmorné vedru a ve čtvrtek mistrovské utkání s místním klubem FC Pálava Mikulov, tak doufáme, že kluky na zápas řádně připravíme. Co se týče fotek ze soustředění, tak některé budou umístěny na facebooku a některé jsou zde.